Як потрібно розмовляти з колекторами по телефону?
Колектори можуть дзвонити,відправляти електронні повідомлення, писати листи, зустрічатися з боржникму, звертатися в суд.
В розмові з колектором ключова зброя - кредитний договір. Його необхідно ретельно вивчити для визначення правильної стратегії спілкування. До того ж аналіз підкаже, як правильно вести себе з колекторами.
Спочатку потрібно уважно прочитати кредитний договір. У ньому необхідно знайти пункт, який буде підтверджувати право банку на передачу кредитів. Якщо його зовсім немає в документе, то позичальник має повноцінне право відмовитися від контакту з представниками агентства. Пропонуємо кілька простих правил, які підкажуть, як правильно говорити з колекторами, які вимагають повернути борг:
- Якщо надійшов дзвінок,перед розмовою по телефону необхідно уточнити такі питання: назва фірми, де працює колектор, його контактні дані, ПІБ, посада. Після цього необхідно перевірити зібрані відомості. Це легко зробити, їли передзвонити в зазначену фірму. Це важливо, оскільки під виглядом колекторів можуть працювати шахраї. Вони можуть знати мінімум інформації про боржника і шантажувати. Тому важливо розуміти, як правильно спілкуватися з колекторами потелефону,якщо вонидзвонять.
- Важливо правильно назвати особисті дані, а також суму боргу. Брехати не рекомендується. Незнання як відповідати колекторам ,відмова від контакту або загрози можуть бути сприйняті неправильно. При цьому до боржника заходи можуть тільки посилитися.
- Немає необхідності розповідати про свої особисті причини заборгованості або прострочення. Тиснути на жалість теж безглуздо. Краще сказати, коли почнуться перші виплати і боргові зобов'язання будуть виконані. Можна обговорити новий графік погашення.
Незалежно від слів і тону співрозмовника завжди потрібно розмовляти спокійно, без ненормативної лексики і загроз. Від того, як ви будете відповідати на дзвінки колекторів, залежить подальший хід подій.
Як спілкуватися з колекторами по новому закону?
Колекторські послуги в Києві і по інших містах України постійно розвиваються. Методи роботи представників не повинні виходити за рамки законуів. Однак досить часто можуть бути порушення з повернення боргів, тому потрібно знати законодавчу базу.
Відповідно до закону, представники компанії мають право тільки повідомляти позичальника про борг і подавати на нього судовий позов. Інші методи можна вважати незаконними і захищатися від них потрібно за допомогою правоохоронних органів.

Ігнорувати розмови, дзвінки колекторів можна, проте це погіршить ситуацію. Стягнути борг колектори можуть на підставі рішення суду - це крайній захід. А до цього буде чинитися психологічний тиск і до суду справи доходять дуже рідко. Тим більше, якщо в договорі вказана невелика сума, яка не покриє судові витрати. Рекомендується заздалегідь визначитися, як відповідати колекторам найбільшкоректно. Це допоможе знайти вихід зі сформованої ситуації.
Якщо документально підтверджується, що колектори нічого не порушують і можуть стягнути борг, потрібно шукати способи його повернення. Наприклад, оформити мікрокредит, взяти в борг у друзів або родичів.
Треба знати, як правильно розмовляти зколекторами. Намагайтеся звести розмову до конструктиву. Дізнайтеся, яку суму вимагає агентство, якими документами вона підтверджується, в які терміни боржник повинен її віддати. Якщо ви згодні з умовами, і знаєте, коли зможете повернути борг - назвіть приблизні дати. Якщо не згодні, потрібно пояснити причину рішення.
Як потрібно розмовляти з колекторами при особистійзустрічі?
Під час зустрічі представник колекторської служби може використовувати не тільки різні способи і прийоми психологічного впливу, але і шантаж, погрози, нестандартні рішення. Незважаючи ні на що не можна переходити на сильний крик, демонструвати загрози зі свого боку. Поводитися потрібно в рамках пристойності, не порушуючи етику спілкування. Краще рішення - збереження спокою. Тим більше, що через загрозу життю та здоров'ю людини загрожує кримінальна відповідальність.
Банки або колекторські фірми, як правило,намагаються не йти в суд. Це невигідно для банку і колекторів, оскільки буде розірвано договір. У суді може бути прийнято рішення про припинення нарахування пені та штрафів. Виплата відсотків може просто припинений, а залишиться тільки саме «тіло» кредиту. Ще один мінус - ризик судової реструктуризації, в зв'язку з якою погіршується матеріальне становище позичальника, може бути призначена розстрочка виплат на більш тривалий період.
Заборгованість є основною причиною, на підставі якої справи передаються в руки колекторам. У будь-якому випадку рано чи пізно доведеться гасити кредит. Якщо потрібна професійна консультація по поверненню боргів, можна звернутися в компанію«Кредитдепт». Наші фахівці мають багаторічний досвід і допоможуть знайти вихід з будь-якої ситуації.Динамічно розвиваючись, ми постійно підвищуємо якість послуг, ставимо амбітні цілі і досягаємо їх.
Звертаючись за кредитом, потрібно розуміти, що його рано чи пізно доведеться виплатити в будь-якому випадку, і важливо правильно оцінити власні сили. Прострочення призводить до зростання загальної суми боргу, тому важливо вчасно виконувати зобов'язання перед кредиторами, або мати запасні варіанти виходу з ситуації. Знання як спілкуватися з колекторами вам в цьому допоможуть.